luni, 15 februarie 2010

Prima saptamana

A doua zi dis de dimineata, cu noaptea in cap as putea spune, m-au dus la mami sa imi dea sa pap si m-au lasat cu ea toata ziua. Nu imi amintesc prea multe decat ca papam si adormeam sau mai bine zis dormeam si papam :D ca toata ziua si multe zile dupaia numai am dormit. Cam asa s-a desfasurat prima mea saptamana. Din cand in cand ma mai trezeam ca ma rasucea mama pe toate partile sa imi schimbe pampersul sau sa imi dea alte hainute, apoi iar ma cufundam in somn. Si seara era mai enervant pentru mine ca venea tanti asistenta si imi facea baita si asa nu imi placea ca plangeam dupaia dar numai pana ma lua mami in brate. Pe cand adormeam si eu mai bine iar venea tanti asistenta si ma dezbraca ma punea pe ceva asa de rece cica sa ma cantareasca, dar de ce in fiecare seara? Poate cand o sa cresc mai mare o sa inteleg...acum tot ce stiu e ca nu imi placea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu