luni, 15 februarie 2010

Prima zi pe lume :)

A fost o data ca nici o data, ca de n-ar fii nu s-ar povestii...a fost o zi speciala in care eu- Maia-Rut- am venit pe lume. La ora 15:15 in data de 06.10.2009 am sosit pe lumea aceasta. Am plans un pic pentru ca nu stiam ce se intampla, era asa multa lumina si multa agitatie. Se intamplau prea multe pentru mine...dar dupa cateva minute am cunoscut-o pe mami si atunci n-am mai plans pentru ca m-am simtit in siguranta. Dintre toti strainii de acolo ea era singura persoana pe care o cunosteam. Nu am mai vazut-o niciodata dar totusi o cunosteam, si inca foarte bine. Dar nu m-au lasat prea mult cu ea si m-au dus undeva unde erau multi bebelusi ca mine si care faceau concurs sa vada care plange mai tare. Eu eram cuminte :) cea mai cuminte. Era sa ma mai scape un pic lacrimile cand l-am cunoscut pe tati si pe bunicile mele. Un picut mai tarziu m-am reintalnit cu mami dar de data asta eram curatica. Ce bine e langa mama! A fost o zi frumoasa dar obositoare pentru mine, ca nenea doctorul m-a intors pe toate partile sa vada daca sunt sanatoasa si mi-a facut si un vaccinel care m-a durut :( dar dupa toata agitatia asta m-au lasat sa fac nani....zzzzz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu