luni, 22 martie 2010

Prima luna (6 octombrie-6noiembrie)

...a fost cea mai incarcata si plina de evenimente si vizite frumoase. Dupa o saptamana acasa, mi-a cazut buricutul si am putut sa fac baita. Prima baita mi-a facut-o Lavi, am plans un pic pentru ca eram speriata de baita din spital dar apoi am vazut ca nu am de ce sa imi fie teama. Tot in prima mea luna de existenta, la cateva zile dupa ce am venit acasa am facut cunostinta si cu tanti Sofi, tanti doctor care m-a consultat si a zis ca sunt foarte sanatoasa. Tanti Neli, tanti asistenta, m-a cantarit si aveam 3.47 kg, fata de 2.97 kg cat am vut cand am iesit din spital.  Am avut multi musafiri: strabunica Lina, Andrada verisoara mea si parintii ei Alina si Florin, prietenii parintilor mei si multi altii :) In 16 octombrie am fost la ziua lu' unchiu' Gabi :) si am fost la el si la bunici acasa.
Toata lumea e uimita ce fetita cuminte sunt eu, dorm linistita noaptea, ziua ma joc cu mami iar seara mai plang din cand in cand dar nu mult, doar asa sa nu zica parintii ca nu au copil in casa. :) Cel mai mult imi place cand ma ia tati in brate, imediat ma linistesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu