sâmbătă, 17 aprilie 2010

A doua luna (7 noiembrie - 6 decembrie)

Acum nu mai dorm chiar asa mult, am inceput sa studiez ce se intampla in jurul meu si chiar sa imi dau cu parerea. Ii povestesc multe la mami dar ea am impresia ca nu ma intelege. Oricum eu de la o luna jumate am inceput sa ganguresc si imi place tare mult :) Tot luna asta am mai primit un vaccinel, am fost cuminte foc...pana mi-a scos acul ca atunci am plans taree, taree dar dupa ce m-a luat mami in brate am si uitat de durere, doar sunt o fetita curajoasa.
Chiar cand am implinit 2 luni am fost prima data la Biserica, la binecuvantarea mea. Ei, am fost putin agitata ca nu am mai vazut atatia oameni si imi era si cam fomica dar pana la urma am reusit sa ma abtin si sa nu plang :) Mami si tati erau asa de emotionati. Dupa Biserica am fost cu familia si prietenii impreuna la masa la restaurant, dar de aici nu imi amintesc prea multe ca de obosita ce am fost am dormit toata ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu