sâmbătă, 17 aprilie 2010

Despre mine :)

Acum am ajuns la zi cu "Povestea vietii mele" sper ca de acum sa ma tin de treaba si sa va povestesc mai multe si mai in detaliu despre mine si ce smecherii mai fac eu :)

Deocamdata vreau sa va spun ca sunt tare bucuroasa ca mama m-a pus in rotobil sau premergator, cum se zice la carte. In sfarsit ma simt si eu mai in largul meu. Pot da cat vreau din picioare, ma pot juca cu jucariile mele si cel mai important: nu mai stau pe spate!
Nu ma laud dar sunt tare cumintica, mama a crezut ca m-am prea rasfatat in excursia asta dar eu din contra m-am facut si mai cuminte. Pap mult, adorm imediat cand ma pune mama sa fac nani si ma joc cuminte daca mama are treaba. Ma bucur tare cand ma ia cineva in brate dar nu sunt o fetita neintelegatoare daca mami are treaba in bucatarie. Deocamdata nu o pot ajuta la treaba dar macar pot sa stau cuminte si sa ma joc sau sa ma uit la ea ce face. Imi place sa stiu tot ce se intampla, orice miscare hop intorc si eu capul :)
Si mai nou am mai invatat un cuvant:  ba-ba. Am spus de cateva ori si ta-ta dar numai in soapta si a fost mai mult un tha-tha :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu